1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Reklamation

Alle kategorier

Reklamation

Hvis du har en reklamation i forbindelse med din rejse, skal du straks rette henvendelse til guiden på destinationen. Hvis der ikke er guide på din destination, kontakt da vores kontor i Danmark.
Bliver problemet på trods af dette ikke løst imens du er på destinationen, bedes du indsende din reklamation på e-mail til Sunweb på kundeservice@sunweb.dk senest 2 uger efter rejsens afslutning. Reklamationer, der ikke er blevet rapporteret på rejsemålet, vil ikke blive behandlet. Se mere om reklamationer i Sunwebs ”Værd at vide
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser