1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Reklamation

Alle kategorier

Reklamation

Fremgangsmåde

Hvis du har en klage over din ferie med Sunweb, skal du først kontakte Sunweb-guiden på din destination. Tjek venligst dine rejsedokumenter eller Sunweb Appen for at finde deres kontaktoplysninger. Hvis du på nogen måde er utilfreds med din indkvartering, skal du ud over at kontakte din Sunweb-guide også straks anmelde dette til receptionen på din indkvartering. Vores guide er klar til at forsøge at løse dine klager direkte på destinationen. Denne fremgangsmåde benyttes for så vidt muligt straks at løse din klage på destinationen, da det efter hjemkomst naturligvis ikke længere er muligt at afhjælpe problemet.

Hvis din klage ikke er blevet behandlet til din tilfredshed på din destination, er det vigtigt, at du udfylder en kundeserviceformular hos vores guide. Denne formular, ledsaget af en skriftlig begrundelse, skal derefter indberettes via e-mail  til Sunweb Scandinavia A/S på kundeservice@sunweb.dk. Sunweb skal modtage denne klage senest 1 måned efter, at din ferie er afsluttet. Det er ikke tilstrækkeligt at sende en klage uden at vedhæfte dokumentation, billeder eller en udtalelse om problemet fra en Sunweb-guide. Vedhæft altid dokumentation på/hvis, problemet er forsøgt løst på destinationen. Når vi har modtaget klagen, sender vi dig en kvittering for modtagelsen. Vi vil give et indholdsmæssigt svar på dine klage inden for 6 uger. Bemærk venligst, at klager på bestemmelsesstedet, som ikke er blevet rapporteret, og for hvilke der ikke er udfyldt en kundeserviceformular, ikke vil blive behandlet af vores kundeserviceafdeling i Danmark.

Hvis du har bestilt et krydstogt, er der ingen guide på skibet. Under dit krydstogt kan du anmelde eventuelle klager til receptionen om bord.

Kontakt

Sunweb Group GmbH
Afdelingen for kundesupport:
Sunweb Scandinavia A/S
Kronprinsessegade 54, 4 MF
1306 København K
Danmark
Telefon: +45 70 22 04 64
E-mail: kundeservice@sunweb.dk

Hvis din klage vedrører booking af din rejse eller Sunweb generelt, kan du indsende din klage via kontaktformularen på hjemmesiden. Efter modtagelse af en klage, før afrejse, sender vi ikke en kvittering for modtagelse. Dette skyldes, at vi inden for 4 uger eller tidligere ønsker at behandle din klage.

I tilfælde af tvister af grænseoverskridende karakter kan du også henvende dig til EU's platform for online tvistbilæggelse via dette link: http://ec.europa.eu/odr.

Se mere om reklamationer i Sunwebs ”Værd at vide


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 5 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 5 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser