Når din bestilling er bekræftet, får du også et bookingnummer. Senest 2 timer efter bestilling af rejsen modtager du en bestillingsbekræftelse på e-mail. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din rejsebestilling, så kan du tjekke om den er havnet i ”uønsket post” i din e-mail indbakke. Hvis den ikke ligger der, bedes du ringe til os og oplyse det telefonnummer, rejsen blev oprettet i.
Det er vigtigt, at det navn, du oplyser på billetten, stemmer overens med det første fornavn og sidste efternavn, der står i dit pas.
Vi skal dog kun bruge dit for- og efternavn, mens øvrige fornavne og mellemnavne kan udelades. Det er også vigtigt, at vi har din korrekte fødselsdato, men vi behøver ikke de sidste 4 cifre i dit CPR-nummer.
Depositum for rejsen skal betales senest 3 dage efter, at du har bestilt din rejse. Restbeløbet betales senest 6 uger før afrejse. Hvis du bestiller en rejse, hvor der er mindre end 6 uger til afrejse, skal hele beløbet betales med det samme.
Betaling kan ske med kreditkort via ”Mit Sunweb” eller bankoverførsel til reg. 5078 konto. 1052696. Ved bankoverførsel tager det altid 2-3 dage hverdage, før vi kan se betalingen på din booking.Det er muligt at betale sin rejse i rater, så længe vi har modtaget depositum inden for 3 dage og restbeløbet senest 6 uger før afrejse. Delbetaling kan foretages via bankoverførsel, hvor bookingnummer skal påføres som reference. Se mere om betaling af din rejse i Sunwebs
Værd at Vide.Priserne hos Sunweb justeres efter udbud og efterspørgsmål, hvilket betyder, at jo flere rejser der bliver købt til en bestemt indkvartering, jo mere sandsynligt er det, at priserne stiger. Dog kan det være tilfældet at en bestemt destination eller indkvartering ikke får så mange bestillinger, og derfor vil priserne blive sænket, for at der kan blive solgt lidt ekstra. Oftest er det indkvarteringen selv, som vælger at ændre i priserne for at skubbe salget mere, og så giver vi selvfølgelig disse rabatter videre til eventuelle nye gæster, som vælger at bestille. Omvendt sætter vi rejserne op, hvis indkvarteringerne vælger at fjerne en rabat, som normalt har været på rejsen.
Du modtager dine rejsedokumenter tidligst 6 uger før afrejse og senest 1 uge før afrejse. Hvis der er under 6 uger til afrejse ved bestilling, vil du modtage rejsedokumenterne efter betalingen er foretaget. Disse vil blive sendt til dig per e-mail. Hvis du ønsker at få dine rejsedokumenter tilsendt med posten, vil du blive opkrævet et administrationsgebyr på 150,-. Det er ikke nødvendigt at klippe billetterne ud enkeltvis, rejsedokumenterne printes som de modtages på e-mail og medbringes til din destination.
”Mit Sunweb” er din personlige rejseside hos Sunweb. Her kan du finde alle data vedr. din rejse. Du kan også foretage betaling gennem ”Mit Sunweb”. Du skal oprette en ny adgangskode til Mit Sunweb efter en ny bestilling. For at anmode om et kodeord kan du følge linket ” Første gang du benytter Min Sunweb?” inde på
min.sunweb.dkDu kan opleve, at en booking er på forespørgsel (lyseblå priser i pristabellen). Dette vil sige, at værelsestypen som udgangspunkt er udsolgt. Når du har gennemført din booking på forespørgsel, kontakter vi vores samarbejdspartner og forespørger på ledighed. Du kontaktes af os i løbet af 5 hverdage, og hvis hotellet er tilgængeligt, så er bestillingen bindende på lige vilkår med en almindelig bestilling.
Ændringer og annullering skal ske skriftligt til Sunweb og kan kun foretages af den rejseansvarlige. Se mere om omkostninger i forbindelse med ændringer/annullering i Sunwebs
Værd at Vide.Hvis du har specifikke ønsker til din reservation, kan dette angives i bookingtrin 4 eller ved at logge ind på Mit Sunweb efterfølgende og notere det. Bemærk, at Sunweb ikke kan garantere, at det kan lade sig gøre at efterkomme dit ønske, men vi sender det altid videre til hotellet.
For at bestille et gavekort kan du kontakte os på enten telefon eller e-mail med detaljer om både afsenderen og den heldige modtager. Herefter vil vi lave gavekortet, og når betalingen er modtaget vil vi sende gavekortet på e-mail.
Vores gavekort har en gyldighed på 3 år og kan ikke ombyttes til kontanter. Hvis du ønsker at bruge et gavekort som betaling for din rejse, skal dette bekræftes til os sammen med gavekortsnummeret og beløbet på e-mail.Pension ophører ved tjek ud som oftest er kl. 10.00. Vær opmærksom på, at udtjekninngstidspunkterne kan variere fra indkvartering til indkvartering.
Sunweb benytter forskellige samarbejdspartnere på vores campingpladser. Det vil derfor meget sjældent være tilfældet, at tjek ind foregår i hovedreceptionen på campingpladsen, men derimod hos den enkelte samarbejdspartner på pladsen.
Har du bestilt ophold i en lejlighed igennem Sunweb, vil du i nogle tilfælde skulle afhente nøglen et andet sted, end hvor lejlighederne er placeret. Du kan finde detaljerne om hvor og hvornår, du kan afhente nøglerne på dine rejsedokumenter. Der vil dog som regel være indtjekning i mellem kl. 15-18.
Du vil blive oplyst tidspunktet for udtjekning af din indkvartering enten ved indtjekning eller dagen inden din afrejse. Der vil som regel være udtjekning om formiddagen imellem kl. 8-11.
Mobile homes findes i alle udgaver og størrelser. Sunweb benytter forskellige samarbejdspartnere på vores campingpladser, men for at gøre det mere overskueligt at vælge det mobile home, der passer lige netop din familie, så har vi inddelt dem i fire kategorier ud fra stil og størrelse. di kan læse mere om de forskellige typer her. Da dekoration og udstyret kan variere alt afhængig af, hvilken samarbejdspartner dit mobile home er bestilt igennem, er billeder og plantegninger vejledende. Den eksakte beskrivelse af, hvad dit mobile home indeholder, kan findes på den side, hvor campingpladsen bliver præsenteret.
Bliver problemet på trods af dette ikke løst, mens du er på destinationen, bedes du indsende din reklamation på e-mail til Sunweb på kundeservice@sunweb.dk senest 2 uger efter rejsens afslutning. Reklamationer, der ikke er blevet rapporteret på rejsemålet, vil ikke blive behandlet. Se mere om reklamationer i Sunwebs ”Værd at vide”.
Skulle du være så uheldig at glemme nogle genstande på destinationen, så hjælper vi gerne med kontaktoplysninger på indkvarteringen, så du kan tage kontakt til dem og se om de kan finde og sende dine glemte sager mod et gebyr. Da vi ikke har guider på destinationerne, kan vi desværre ikke være behjælpelige med at finde og sende dine glemte genstande.