1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Om bord
  3. Hvad er et boardingkort?

Alle kategorier

Hvad er et boardingkort?

Hver passager får et boardingkort til brug om bord ved check-in. Boardingkortet er "nøglen" til din kabine, og alle betalinger registreres på det. Overalt om bord, hvor du bruger penge, f.eks. i baren eller i en butik, vil dit boardingkort blive scannet. Dit boardingkort bliver også scannet, når du bestiller en drikkevarepakke, for at kontrollere, om drikkevaren er inkluderet. Det er derfor vigtigt, at du altid har dit boardingkort på dig. Ved afslutningen af krydstogtet modtager du en faktura og skal derefter betale regningen.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Vi oplever i øjeblikket ventetid på ca. 10-15 minutter.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Vi oplever i øjeblikket ventetid på ca. 10-15 minutter.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email