Rejseplanen for mit krydstogt er ændret. Kan jeg nu annullere eller anmode om refundering?

Ændret den 26 Sep 2023

Både Sunweb og krydstogtselskabet har mulighed for at foretage ændringer i rejseplanen af vigtige årsager. Vi er forpligtet til at informere dig om dette i god tid. Et eksempel herpå er ændringer i havn. Dette er dog ikke en grund til at aflyse rejsen eller anmode om refundering.


Hvis der sker en større ændring i rejseplanen inden rejsens start, informerer vi dig i god tid. Vi vil spørge dig, om du accepterer ændringen, og afhængigt af situationen vil vi tilbyde dig et alternativ. I tilfælde af, at du ikke kan acceptere både ændringen eller det tilbudte alternativ, kan du annullere krydstogtet uden beregning.


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen

Spørgsmål om det samme emne

Relaterede spørgsmål

Har du fundet svaret?

Skriv til os på WhatsApp eller ring til os!

Send os en besked på WhatsApp til telefonnummer +4589883389. Du kan også ringe til os på det samme nummer men bemærk, at der kan være længere ventetid.


Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Sociale medier

Stil dit spørgsmål i en besked på vores sociale kanaler, så svarer vi indenfor vores åbningstider:


Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Send os en mail

Du kan hjælpe os ved at sende din e-mailadresse via vores kontaktform. Der kan være nogle få dages behandlingstid, afhængig af arbejdsbyrden.