1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Bestilling
  3. Mellemnavne

Alle kategorier

Mellemnavne

Vores system gør det ikke muligt at indtaste mellemnavne, når du bestiller en rejse. Dette skyldes, at flyselskaberne ikke bruger mellemnavne i deres systemer samt, at navne på rejsende ofte bliver for lange til, at de vises ordentligt på flybilletter, rejsedokumenter og lignende. Dette kan blandt andet føre til, at flyselskabet ikke godkender din flyrejse og, at flybilletten derved ikke bliver bestilt. Af disse årsager, har vi valgt at udelade muligheden for at kunne indtaste mellemnavne under bestilling af rejser.
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email