Anmeldelse af indkvartering

Ændret den 04 Mar 2024

På vores hjemmeside vil flere af hotellerne være anmeldt af vores gæster, ligesom bedømmelser fra spørgeskemaerne også vil fremgå her. Har vi endnu ikke modtaget bedømmelser fra danske gæster, vil vi i visse tilfælde anvende bedømmelser fra vores udenlandske afdelinger. Vi vil gerne have gæsternes ærlige mening om vores hoteller, dog forbeholder vi os retten til at screene disse anmeldelser på hjemmesiden for anmeldelser med upassende sprog og manglende relevans.


Bemærk, at dårlige anmeldelser vil ikke blive betragtet som reklamationer og derfor ikke vil blive behandlet som sådan. Anmelder du et hotel på vores hjemmeside, kan du således ikke forvente at få svar fra os – hverken på positive eller kritiske anmeldelser. Ønsker du at reklamere, henstiller vi til, at der reklameres direkte til vores kundeservice via kontaktformularen på vores hjemmeside.

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen

Spørgsmål om det samme emne

Relaterede spørgsmål

Har du fundet svaret?

Skriv til os på WhatsApp eller ring til os!

Send os en besked på WhatsApp til telefonnummer +4589883389. Du kan også ringe til os på det samme nummer men bemærk, at der kan være længere ventetid.


Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Sociale medier

Stil dit spørgsmål i en besked på vores sociale kanaler, så svarer vi indenfor vores åbningstider:


Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Send os en mail

Du kan hjælpe os ved at sende din e-mailadresse via vores kontaktform. Der kan være nogle få dages behandlingstid, afhængig af arbejdsbyrden.