1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Glemte genstande
  3. Glemte genstande

Alle kategorier

Glemte genstande

Vi hjælper gerne med efterlysning af glemte sager. Hvis du har glemt noget, bedes du kontakte os straks efter hjemkomst. Til dækning af administrative omkostninger i forbindelse med efterlysningen opkræves et gebyr på 300,-. Dette skal betales, uanset om den glemte genstand tilvejebringes eller ej. Finder vores guider den glemte genstand, vil du blive opkrævet beløbet for porto for hjemsendelsen. Alle glemte genstande sendes fra destinationen direkte til din hjemmeadresse på dit eget ansvar. Se mere om glemte sager i Sunwebs ”Værd at vide
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email