1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Dokumenter
  3. Faktura

Alle kategorier

Faktura

Når din bestilling er gennemført, modtager du på skærmen et bookingnummer. Du vil kort herefter modtage en ordrebekræftelse og en faktura på e-mail. Bestiller du via telefon eller e-mail vil du kun modtage en faktura, hvoraf bookingnummeret fremgår, og denne træder derfor i stedet for din ordrebekræftelse. Din faktura vil også ligge klar til dig på Mit Sunweb.

Vi beder dig venligst gennemgå din ordrebekræftelse og din faktura grundigt inden afrejse.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Ved henvendelser, der ikke haster, kan du med fordel sende os en mail.
I øjeblikket er svartiden op til 7 dage.

Send email